Gratis bezorging v.a. €60,-
  Voor 12:00 besteld, morgen in huis*
  Cadeau artikelen v.a. €35,-
  3650 afhaallocaties in Nederland en België
Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Voor welk tijdstip moet ik een bestelling plaatsen, als ik het de volgende dag in huis wil hebben?
Als u uw bestelling plaatst voor 12:00 uur, dan kunnen wij deze dezelfde dag nog verzenden. Circa 98% van de leveringen zal de volgende dag plaatsvinden. Wij verzenden van Maandag t/m donderdag.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bij elke levering zal, mits je jouw e-mail adres correct ingevuld hebt een Track & Trace code worden verstuurd. Let er wel op, de tijdsperiode aangegeven door PostNL is een indicatie, het is geen belofte.

Let op: Het vlees is een bederfelijk goed. Het is dus belangrijk dat je bij bezorging van de bestelling aanwezig bent. Bij twijfel kies dan voor een afhaallocatie bij u in de buurt.

Ik weet niet hoe ik kan bestellen, kunnen jullie mij helpen?
Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend hoe een webshop werkt. Indien u hulp nodig heeft bij het plaatsen van een bestelling, kunt u ons bellen op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.00 uur op 055 5214353 wij staan u graag te woord.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Vanaf €60,- is de verzending gratis! Tot €60,- betaald u €6,95 voor de verzending in Nederland en €8,95 voor levering in Belgie.

Transport en verpakking
vlees is speciaal verpakt in tempex isolatie verpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens het transport. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur. Dit is ruim voldoende omdat 99% van de zendingen de volgende dag wordt afgeleverd op het gewenste adres.

Tip: Wil je 100% zeker zijn dat jij je vlees op tijd binnen hebt? Bestel het vlees dan twee dagen van tevoren, dan heb je hoe dan ook jouw vlees op tijd binnen. Hoewel alle verzendingen op tijd verzonden worden, is het nooit onverstandig om zelf iets eerder te bestellen.

Kan ik jullie bellen?
Over niet-dringende zaken kunt u mailen naar info@internetslagerij.nl. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden. Wilt u direct een antwoord? Bel ons gerust op 055 5214353

Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.00 uur en 16.00 uur.

Hebben jullie een klantenservice?
U kunt ons altijd bereiken via info@internetslgerij.nl of telefonisch op 055 5214353

Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.00 uur en 16.00 uur.

Hoe lang kan ik vers- en vriesproducten bewaren?
Verse vlees- en visproducten zijn minimaal vier dagen houdbaar na de productiedatum. Al onze producten worden geëtiketteerd. Op dat etiket kunt u onder andere de productie- en houdbaarheidsdatum en diepvriesdatum vinden. Als u onze vacuüm verpakte producten direct invriest in de verpakking, kunt u deze tenminste twaalf maanden bewaren.

Het vlees is verkleurd, hoe komt dit?
Vlees heeft van nature een dieprode kleur. Deze kleur is afkomstig van de stof hemoglobine. Dit is een stof in de weefsels van het vlees. Onze producten worden vacuüm geleverd. Door het ontnemen van zuurstof aan de verpakking kan het rode vlees bruin uitslaan. Dit proces is volledig natuurlijk. Zodra u het vlees uit de verpakking haalt, herstelt het vlees zich en wordt het weer rood door de blootstelling aan zuurstof.
Dit proces van verkleuring bewijst dat wij geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen aan het vlees toevoegen.

Waarom worden alle producten vacuüm geleverd?
– Het vlees of de vis blijft langer goed
– De vleessappen blijven behouden
– De verpakking is compact en daarom makkelijk op te bergen in de koelkast of vriezer
– Geen geuren door luchtdichte verpakking
– Als u het product invriest, droogt het product niet uit

Waarom moet ik mijn telefoonnummer en emailadres invoeren?
Uw telefoonnummer gebruiken wij uitsluitend als er iets afwijkt omtrent uw bestelling. Hierover willen wij graag telefonisch contact hebben, zodat wij een goede service kunnen leveren en/of een passende oplossing kunnen vinden. Wij zullen uw telefoonnummer nooit gebruiken voor commerciële doeleinden en/of delen met een derde partij. Het email adres wordt gebruikt om u te voorzien van de tracking code om uw pakket te kunnen volgen via de post.